Jesteś niezalogowany
NOWE KONTO

Polski Deutsch

      Zapomniałem hasło/login


ä ß ö ü ą ę ś ć ł ń ó ż ź
Nie znaleziono żadnego obiektu
opcje zaawansowane
Wyczyść



Ostatnio dodane
znaczniki do mapy

pavelo
pavelo
pavelo
Rob G.
Popski
Wolwro
Wolwro
Wolwro
Wolwro
Wolwro
mietok - Administrator
mietok - Administrator
mietok - Administrator
mietok - Administrator
Karol Gryfino
Zulka
foxi
foxi
Popski
Popski
ragnar - Administrator

Ostatnio wyszukiwane hasła


Lista ostatnio skomentowanych artykułów
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tytuł (Autor) Komentarzy Ostatni komentarz Data ostatniego komentarza
Wełniany wątek   (maras - Administrator) 2 Stan 2021-09-14 08:01:41
Wiele czeka na odkrycie   (Petroniusz) 7 heck 2021-09-12 12:25:24
Historia Fiata 126p, tzw. Malucha według zdjęć portalu Polska-org.pl   (Tymoteusz) 6 Popski 2021-09-12 10:34:31
Staw Wierzchowicki w księstwie legnickim   (Tado) 3 moose (administrator) 2021-09-09 23:07:06
Śladem zapachów   (maras - Administrator) 1 maras - Administrator 2021-09-04 12:59:05
Joanna Schaffgotsch von Schomberg-Godulla   (maras - Administrator) 1 jkw 2021-09-01 22:00:43
Czy pamiętasz jak tańczy się rumbę?   (maras - Administrator) 1 maras - Administrator 2021-08-28 23:22:10
1 2 3 4 5 6 7 8 9



Lista ostatnio skomentowanych zdjęć.
Kliknij na komentarz, aby na niego odpowiedzieć
1 2 3 4 5 6 7 8 9

McAron°

Stan (2017-05-05 14:10:14) Czerńczyce obecnie są odrębną osadą, natomiast Bucze to aktualna wieś, dawniej nie ujęta w wykazach miejscowości.
- Czerńczyce, osada, gmina Grębocice, powiat polkowicki, SIMC: 0363932.
- Bucze, wieś, gmina Grębocice, powiat polkowicki, SIMC: 0363926.

Jesienne Wieloryby (2021-08-25 22:24:59) Czy ktoś posiada informacje na temat tej wieżyczki w prawym dolnym rogu? Co to za budowla i gdzie była położona? Nie znalazłem o niej żadnej dodatkowej informacji.

McAron (2021-08-26 15:46:56) Jest to dzwonnica wybudowana na początku lat 20-tych. Tylko tyle wiem.

Jesienne Wieloryby (2021-09-06 20:31:56) Dziękuję bardzo, skąd zaczerpnął Pan tą informację?

McAron (2021-09-06 21:28:35) Strona 49

Jesienne Wieloryby (2021-09-06 22:40:02) Składam podziękowania :)



McAron°

maras - Administrator (2021-08-27 21:46:51) Marek, ostatnie dwa zdjęcia współczesne dodane z błędem...

McAron (2021-08-27 23:19:42) Jak odpalę komputer to poprawię. Stare zdjęcia - stary problem. Swoją drogą ciekawe dlaczego? Wystarczyło zmienić aparat i problem zniknął.



baron007°

Wolwro (2021-08-24 13:49:22) Datowanie



McAron°

Popski (2021-07-22 09:16:26) Podmieniono na lepszy skan.



Zed – Administrator°

moose (administrator) (2021-07-09 10:33:00) Wieś, jako ostatnia w powiecie polkowickim doczekała się utwardzonej drogi



maras - Administrator°

Kosa25 (2018-08-10 16:47:00) Z tego co podaje Wikipedia (która żródłem jest jakim jest oczywiście) pomnik istnieje i znajduje się w zachodniej części wsi. Co ciekawe pomnik z karty wygląda zupełnie inaczej - ot zagadka.

maras - Administrator (2018-08-10 17:08:16) Obiekt założyłem. Zastanawia mnie ta nazwa miejscowości na tej drugiej pocztowce - Haselquell III... Co oznacza ta rzymska trójka? Czy to chodzi o tą samą miejscowość? Czy może to być inna wieś, lub przysiółek? Naprawdę ciekawe.

moose (administrator) (2018-08-10 17:25:32) To raczej forma separatora między nazwą miejscowości, a powiatu.

maras - Administrator (2018-08-10 17:42:32) Niewykluczone. Skąd zatem dwa różne pomniki? Tą powyżej pocztówkę można na 100% przypisać do miejscowości, potwierdza to widoczny pałac. Natomiast tamta pocztówka nie ma potwierdzonych obiektów... Może ta szkoła, będzie potwierdzeniem lub zaprzeczeniem ...Jeszcze jest możliwość, że istniały dwa pomniki wojenne...Np. jeden we wsi, a drugi w majątku (Gut)...

McAron (2021-06-26 15:01:26) Wydaje mi się, że to jest również pomnik "pierwszowojenny", ale innego wyznania. Po prostu jeden był katolicki a drugi ewangelicki.

maras - Administrator (2021-06-26 15:12:24) Możliwe. Zakładam obiekt dla drugiego pomnika.



Zed – Administrator°

SyG (2021-06-22 21:16:53)



McAron°

McAron (2021-06-17 16:50:35) Na podstawie tej pocztówki umieściłem pomnik na mapie.



maras - Administrator°

Zed – Administrator (2011-02-17 16:05:49) Dla ciekawości, najstarsza parafia pod wezwaniem św. Barbary. Obecnie kościół filialny Polkowic.

maras - Administrator (2011-02-17 16:40:33) Skan fatalny, ale ośmieliłem się zamieścić ze względu na brak przedwojennych fotografii:)))

maras - Administrator (2011-10-09 14:09:27) Znalazłem lepszy skan i podmieniłem.

Lekok (2021-06-16 13:50:00) Podmieniłem na bezrastrowy...

maras - Administrator (2021-06-16 15:13:53) Tamto aż tak złe nie było... Znajdę ten skan i wymienię, bo teraz jest Twój podpis... Wolę jednak to robić sam :)

maras - Administrator (2021-06-16 15:19:25) Już skan jest na swoim miejscu.



McAron°

maras - Administrator (2021-06-14 11:27:00) Skoro zlikwidowano pomnik w 2018 to daj widełki z datą graniczną 2018. Podawanie daty współczesnej jest raczej błędne.


1 2 3 4 5 6 7 8 9